Wycieczki rowerowe do 43 km od Bełżyc. Podpowiedzi jednodniowych wypraw. Gdzie w weekend 2 - 3 października?

Newsroom 360
Namów rodzinę czy przyjaciół i wybierzcie się na wyprawę rowerową w promieniu 43 km od Bełżyc gettyimages.com/lzf
Rozglądasz się za pomysłem na trasę rowerową w okolicy Bełżyc? Podpowiadamy, gdzie warto się wybrać. Na weekend 2 - 3 października mamy 5 ciekawych propozycji tras. Są zróżnicowane pod względem trudności czy dystansu, dlatego każdy powinien znaleźć coś dla siebie. Wspólnie z Traseo proponujemy Wam 5 tras na wyprawę rowerową w odległości do 43 km od Bełżyc. Co tydzień wybieramy inny zestaw. Sprawdź, jakie trasy rowerowe w pobliżu Bełżyc przygotowaliśmy na weekend 2 - 3 października.

Ścieżki rowerowe z Bełżyc

We współpracy z Traseo wybraliśmy dla Was 5 tras rowerowych oddalonych maksymalnie o 43 km od Bełżyc, które sprawdzili inni rowerzyści. Wybierz najlepszą dla siebie.

Nim wyruszysz w drogę, sprawdź prognozę pogody. W sobotę 2 października w Bełżycach ma być 16°C. Nie powinno padać. W niedzielę 3 października w Bełżycach ma być 18°C. Nie będzie padać.

🚲 Trasa rowerowa: Lasy Kozłowieckie

Rowerzystom z Bełżyc trasę poleca Slawo75

Bardzo przyjemna i łatwa jazda po Lasach Kozłowieckich. Po drodze uroczy mini-skansen w Dąbrówce.

🚲 Trasa rowerowa: Kazimierz Dolny-Janowiec-Kazimierz Dolny [Przez dwa promy]

KazimierzDolny poleca trasę mieszkańcom Bełżyc

Trasa lekka, bez stromych podjazdów - nadaje się dla dzieci.
Z rynku Bulwarem wiślanym kierujemy się w górę Wisły by promem przeprawić się na jej drugi brzegu do Janowca. Tam po drodze podziwiać możemy Kościół św. Stanisława biskupa i męczennika i św. Małgorzaty i Zamek Firlejów - obecnie oddział Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu. Po zwiedzeniu zamku, polnymi drogami kierujemy się do Wojszyna i daje drogą asfaltową do Nasiłowa, gdzie drugim z promów przeprawiamy się do Bochotnicy, z której już tylko 4 km do Kazimierza.

🚲 Trasa rowerowa: Przez dwie Góry Trzech Krzyży

• Stopień trudności: 2

Rowerzystom z Bełżyc trasę poleca KazimierzDolny

Trasa prowadzi przez dwa piękne punkty widokowe. Górę Trzech Krzyży w Kazimierzu Pokonać musimy pieszo, potem z rynku kierujemy sie ul. Nadrzeczną oraz Kwaskowa Góra w kierunku wąwozu Korzeniowego. Zaraz zanim na Góry wjeżdżamy równoległym wąwozem "Na Wiktora". Ul. Góry i wąwozem "Na Zanussiego" zjeżdżamy do Bochotnicy, i dalej ścieżką rowerową dojeżdżamy do miejscowości Parchatka. W Parchatce dość stromym podjazdem wjeżdżamy na Zbędowice by dojechać do drugiej Góry Trzech Krzyży. Powrót do Kazimierza polnymi drogami i pięknym wąwozem, którym zjedziemy na Zamłynie w Bochotnicy, stamtąd główną drogą kierujemy się do Kazimierza.

🚲 Trasa rowerowa: trasa przez gm. Konopnica 2 - fragment czarnego szlaku

Mriswith poleca trasę mieszkańcom Bełżyc

Trasa przebiega wzdłuż czarnego szlaku rowerowego gm. Konopnica. Została połączona w pętlę, rozszerzona o odcinek wzdłuż ul. Węglinek, wąwozu im. Jana Pawła II i przy ul. Jana Pawła II.

🚲 Trasa rowerowa: Z Kazimierza na Skarpę Dobrską

• Stopień trudności: 2

Trasę rowerową mieszkańcom Bełżyc poleca KazimierzDolny

Skarpa Dobrska to Rezerwat przyrody połozony pomiędzy wsiami Dobre i Podgórz. WYsokość względna skarpy to ok 85 m. Wystepuje tam 19 gatunków roslin chronionych i ok 1200 gatunków reprezentujących 48 rodzin motyli.
Z kazimierskiego Rynku ruszamy ul. cmentarną by przed samym cmentarzem skręcić w lewo i wspiąć się (raczej pieszo, podjazd tylko dla najwytrawniejszych rowerzystów) na Dębowe Góry przepięknym wąwozem cmentarnym, biegnącym pod łukowym mostem łączącym nowy i start cmentarz. Przecinając ul. Słoneczną kierujemy się polną drogą do miejscowości Dąbrówka gdzie szosą jedziemy w kierunku miejscowości Dobre. Gdy zobaczymy, że droga zaczyna stromo opadać, skręcamy w prawo w polny dukt, którym między owocowymi sadami i chmielnikami wierzchem skarpy dotrzemy do Punktu widokowego. Stamtąd kierujemy się do Podgórza i piękną wapienną wstęgą wijącą się wzdłuż Wisły docieramy do Mięćmierza, po drodze mijając po lewej Rezerwat Przyrody 'Krowia Wyspa' i zabytkowy wiatrak. W Mięćmierzu kierujemy się nad Wisłę, stamtąd ścieżka przechodząca w Bulwar Wiślany zabierze nas z powrotem do serca Kazimierza.

miejsce #9

Kross

Kross Hexagon 6.0 29 Czarny Grafitowy Czerwony Mat 2021

2 699,00 zł2 199,12 zł-19%

Mniej plastiku na owocach i warzywach